Основни задължения и отговорности:
- организира и отговаря за дейността на група „Обществени поръчки и ремонти“ в отдел „Управление на собствеността“;
- организира и участва в подготовката и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки
- организира и участва в дейностите по проучване на необходимостта от ново строителство, преустройство, реконструкция и основен ремонт на сградния фонд и инженерната инфраструктура на БАН, в изготвянето на инвестиционните програми и планове на академията и в управлението на инвестиционния процес;
- изготвя становища и предложения по въпроси, свързани с ползването, стопанисването и поддръжката на имотите на БАН;
Основни изисквания за заемане на длъжността:
- висше техническо образование, по възможност ПГС (ССС) или ВиК;
- организационно-технически опит при подготовката, провеждането и изпълнението на обществени поръчки по ЗОП и при планирането и управлението на инвестиционния процес – минимум пет години.
- да познава и да умее да прилага действащата нормативна уредба /ЗОП, ЗУТ и други/.
- добра компютърна грамотност.
Категория: администрация, недвижими имоти, архитектура и строителство
Вид работа: постоянна работа
Вид заетост: пълно работно време – 8 часов работен ден на трудов договор
Населено място: гр. София
Подборът на кандидатите ще се извърши на два етапа:
- По документи.
- Събеседване.
Необходими документи:
- За първи етап: автобиография (СV) и мотивационно писмо;
- За втори етап: копие от диплома за висше образование, документи за трудов стаж и други по преценка на кандидата.
С одобрените по документи кандидати ще се проведе събеседване.
Документите се подават на е-mail: raytcheva@cu.bas.bg или в деловодството на БАН, София, ул.”15 ноември” № 1
Краен срок за подаване на документи: 10.09.2018 г.