Основни задължения и отговорности:
- Отговаря за цялостната организация по осъществяване на материално-техническото обслужване и снабдяване за нуждите на БАН с машини, съоръжения, резервни части, инвентар, организационна техника, консумативи, материали и обзавеждане, както и за дейността по поддръжката и ремонта на недвижимите имоти и движими вещи на БАН – Администрация;
- Организира поддържането и стопанисването на сградния фонд на БАН – Администрация;
- Организира дейността на транспортното звено в БАН – Администрация.
Изисквания за заемане на длъжността:
- образование – висше икономическо или техническо, образователно – квалификационна степен „магистър”;
- управленски опит – 5 години стаж в административно-управленската дейност;
- да познава добре и да умее да прилага действащата нормативна уредба;
- да притежава организаторски способности и опит за работа в екип; комуникативност и аналитични умения.
Категория – административни и офис дейности
Вид работа: постоянна
Вид заетост: пълно работно време; на трудов договор
Населено място: гр. София
Подборът на кандидатите ще се извърши на два етапа:
- По документи.
- Събеседване.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат уведомени и поканени за събеседване.
Необходими документи:
- Автобиография (CV);
- Мотивационно писмо;
- Копие от дипломата за висше образование;
- Копие от документи за трудов стаж и други документи по преценка на кандидата.
Документите се подават в деловодството на Българска академия на науките, София 1040, ул. „15-ти ноември” № 1.
Краен срок за подаване на документите – 14.09.2018 г. до 16.00 ч.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално.